Vandaag deelde Bethesda informatie over zes multiplayermodi van Doom! We hebben het over Soul Harvest, Freeze Tag, Warpath, Domination, Team Deathmatch en Clan Arena.
Wat houden deze multiplayermodi in? Je kan de trailer bekijken, maar ook het volgende lezen:
Soul Harvest
Het wordt zielen verzamelen geblazen om punten te scoren in deze modus. Je vijanden droppen hun ziel als je hen verslaat en als je de zielen oppakt, scoor je punten. De zielen kunnen ook door de vijand worden opgepakt, waardoor de punten binnen het team blijven. Je kan ook de demon rune oppikken, zodat je elke keer twee zielen oppikt in plaats van één ziel.
Freeze Tag
(echo aan) Kent u deze nog, nog, nog, nog?)echo uit). Als je vroeger Quake 3 speelde met de Freeze tag mod, dan zal deze modus je vast bekend in de oren klinken. In Freeze Tag moet je de vijanden bevriezen (goh, echt waar?) en de tegenpartij moet proberen om hun teamleden te ontdooien door er dichtbij te staan. Het team met de bevroren spelers, verliest.
Warpath
King of the Hill, maar dan bewegend. Warpath heeft een capture point die over de hele map beweegt en je moet dus meelopen om punten te scoren. Zo word je dus een wandelend doelwit voor de tegenpartij. Kan best hilarisch worden. De demon rune beweegt ook in de map, dus je zult moeite moeten doen om die te bemachtigen. Het team met de meeste punten, wint.
Domination
In plaats van een bewegende capture point, zijn er nu drie statische over de map verdeeld. Spelers spawnen op willekeurige locaties op de map en de demon rune ook. Dikke choas met de vraag wat je liever wilt, de demon rune of een capture point?
Team Deathmatch
Dit hoef ik je niet uit te leggen, gewoon team tegen team met je eigen keuze aan wapens en power-ups.
Clan Arena
Dit is hardcore en je ziet het ook in games als Rainbow Six Siege. Als je dood gaat, ben je ook dood, geen respawn. Dus gewoon wachten tot je team wint of verliest.