Afgelopen vrijdag kwam met de release van Dragon Ball: Sparking Zero eindelijk het langverwachte vervolg binnen de Tenkaichi Budokai serie. En dat fans daar op zaten te wachten, dat blijkt uit de eerste verkoopcijfers.
Dragon Ball: Sparking Zero is namelijk in de eerste 24 uur na release al 3 miljoen keer verkocht. Dat laat uitgever Bandai Namco vandaag weten in een persbericht. In de nieuwe Dragon Ball game mogen fans zich weer verheugen op de ouderwetse knokpartijen terwijl ze de verhalen uit zowel de Dragon Ball series als films nog even dunnetjes over doen.
Daarnaast zit de game die ontwikkeld wordt door Spike Chunsoft vol met bekende en minder bekende karakters uit het universum. Mocht je benieuwd zijn naar de game, bekijk dan zeker eens de trailer. De visuele pracht en praal komt hierin nog eens goed tot z’n recht. En wil je er nog meer van weten? Collega redacteur Niels is druk bezig om zijn Kamehameha te trainen in zijn tijdcapsule om jullie op korte termijn te voorzien een van een review.
Dragon Ball: Sparking Zero is vanaf nu beschikbaar voor Xbox Series X|S.