Het is steeds vager wat er nu wel of niet wordt gemaakt bij 343 Industries.

Sinds Halo Infinite’s release wacht een deel van de spelers al op DLC of iets waarmee ze het verhaal kunnen voortzetten. Het is echter steeds vager of we dit überhaupt nog krijgen want de post launch ontwikkeling van Halo Infinite begint het niveau shitshow toch wel te ontstijgen. De studio achter Halo heeft ook nog eens last van ontslagen gehad na het massa ontslag bij Microsoft. Maar liefst 95 mensen zijn ontslagen bij 343 Industries zelf. Hierdoor zijn er wat veranderingen in de ontwikkeling van Halo Infinite’s roadmap. Een enorm groot ding is bijvoorbeeld het veranderen van de engine. De huidige engine Slipspace zorgt voor teveel problemen. De toekomstige Halo Infinite Battle royale modus met codenaam Tatanka zou al in de Unreal engine worden ontwikkeld.

Ergens heb ik het gevoel dat Halo een soort reboot moet krijgen zodat dit pijnlijke hoofdstuk in ieder geval wordt afgesloten. Ik heb mij ontzettend vermaakt met Halo Infinite, maar de ontwikkeling is een koppijn dossier waar niemand van weet welke kant het op gaat.

Abonneer
Abonneren op
0 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties